Ben hep bakarım çünkü geçmiş tarihli çok oluuor orada.
Evlendikten sonra ilk alisverisi evin yanindaki şoktan yapmıştık ve normalde hep bakarim heralde heyecandan aldıklarimizin yarısının son kullanma tarihi o gün sonmus tarihi geçmiş sayılmadığı için elimizde patlamıştı o gunden beri ne alsak bakarız
1,512,228 soru
24,666,573 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın