0 oy
497 göst.
Diğer kategorisinde (39,744 puan) tarafından
bir türlü rahat durmadı foto çekemedim dogru düzgün. Eteği annem yollamıştı kızıma nerdeyse 2 yıldır bende idi daha simdi oldu üstüne. Üstündeki tişörtü bende idi onu da hiç giydirmemistim fotodan fazla belli olmuyor ama pembe tül var onu ben taktım sarıydı onu söktüm yerine pembe tül taktım. Güzel olmuş mu. 

7 Cevaplar

0 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
üstündeki pantolonla olsa daha iyi olur bence ama etek o kadar tatlı olmuş ki barbi gibi çok şeker eline sağlık
(39,744 puan) tarafından
Zaten bir yere gitmeyecez evdeyiz kızım da sever öyle cicili bicili seyleri hevesini alsin diye öyle giydirecem
tarafından
çok iyi bi annesin valla kızın çok şanslı çocukken bayılırdım böyle şeylere :D biiiir sürü fotoğraf çek büyünce bakar :3
(39,744 puan) tarafından
Sağol canım benim bol bol foto çekerim zaten
-Reklam-
0 oy
(45 puan) tarafından
Güle güle giysin
(39,744 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
(3,870 puan) tarafından
Gayet güzel olmuş. Güle güle giysin prenses
(39,744 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
tarafından
Ben çok beğendim güle güle kullansın
(39,744 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
(22,058 puan) tarafından
Tül hic sevmiyom elbiselerde ☺
(39,744 puan) tarafından
Benim kızım da çok sevdi simdi yine giydi çıkarmıyor
(22,058 puan) tarafından
Çocuklar oyle ya çok masum gule gule giysin
0 oy
(187,446 puan) tarafından
fotoyu kacirdim    
0 oy
tarafından
Görmedim ama güle güle giysin kuzucuk 
(39,744 puan) tarafından
Sağol canım

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 657 göst.
0 oy
16 cevap 767 göst.
14 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Elvinimm21 (1,263 puan) tarafından soruldu
+1 oy
18 cevap 1,371 göst.
28 Nisan 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,047 göst.
17 Nisan 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,518 soru

24,670,252 cevap

367,213 kullanıcı

...