0 oy
230 göst.
Diğer kategorisinde (270 puan) tarafından
Bir aylık bebeğim var sutum bazen çok az gelmeye başladı bugün doktorum motilium diye bı hap verdi kullanan var mı bunu üzerinde ilk kez araç kullanacak olanlar dikakt etsin diye bı yazı gördüm zararlı bişey mi 

3 Cevaplar

0 oy
(32,625 puan) tarafından
Uyku yapıyodur büyük ihtimal
-Reklam-
0 oy
(370 puan) tarafından
Onu bilmiyorum canım ama ebebekte bira mayası içecekler var onlar bana fayda etmişti deneyebilirsin bir de bestlak damla iyi inşaallah artar sütün
(270 puan) tarafından
Ya evet o biralardan da yazdı doktor maltana diye bisey
(370 puan) tarafından
Evet onlar cnm adı gelmedi aklıma onlar iyi baya faydası oluyor
(270 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim inşallah bana da faydası olur
0 oy
(210 puan) tarafından
Rezene iç çok iyi 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 545 göst.
0 oy
4 cevap 414 göst.
2 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Asiiii (2,926 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 429 göst.
0 oy
7 cevap 208 göst.
5 Mart 2024 Diğer kategorisinde Oykununannesiiiiii (42 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,455 soru

24,669,346 cevap

367,170 kullanıcı

...