0 oy
201 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (14 puan) tarafından
Anneler merhaba. Sekiz buçuk aylık oğlum var dün gece birden ateşi yükseldi. Dün su vermeyi eksik etmiştim farkettim akşam ama geçti. Kızmayın bana misafirim gelecekti ihmal oldu yavrum. Bugün ateşi 38.3 u gördü yıkadım nemli bez yaptım soydum. Bolca su verdim ateşi de var suya yanar diye. Az önce altını değiştirirken uç dört  damla kan lekesi gördüm ateşi de halen 37.7 ne yapmam lazım. Eşim gelince doktora gidebilirim

3 Cevaplar

0 oy
(804 puan) tarafından
Oo idrar enfeksiyonu bol su içir bebeğe kocan gelince acile götür ağrı kesici şurup ver idrar enfeksiyonu çok ağrı yapıyor ya Allah şifa versin
(14 puan) tarafından
Genel halinde pek sorun yok bazen mizmizlaniyo ama gülmesi oynaması yerinde önemli bişey yoktur umarım
(804 puan) tarafından
Ama idrar enfeksiyonu olmuş canım ben sık sık geçiririm sancı yapıyor kocan gelince acile götür yoksa bu gece daha çok ateslenir
(14 puan) tarafından
Götüreceğim Allah razı olsun gelene kadar eşim bilgi alayım dedim
(804 puan) tarafından
Allah şifa versin yavruna
-Reklam-
0 oy
(22,058 puan) tarafından
Doktora götürün aski geçmiş olsun 
0 oy
(187,419 puan) tarafından
gittinmi hastaneye
(14 puan) tarafından
Evet canım boğaz enfeksiyonu çıktı vücut susuz kalmış o yüzden kan olmuş idrarında

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 392 göst.
0 oy
4 cevap 162 göst.
11 Nisan 2026 Diğer kategorisinde mcecence (360 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 391 göst.
10 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Eda1 (383 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 168 göst.
11 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,613 cevap

367,021 kullanıcı

...