Yorumlarda yazmışsınız diye söylemek istedim, folyonun ısıyla yiyeceklere geçmesi çok zararlı, Aliminyum yiyeceğe geçiyor ve sık kullanımda zehirleyebiliyor. İlerde tuhaf hastalıklarla uğraşmamak için en azından folyo kullanmayın, tamam çoğu insan çok sağlıklı beslenmiyor ama en azından kendinize küçük bir iyilik
1,512,183 soru
24,666,019 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın