Ben eskiden beri kına yakıyor um cnm. Boyadım bijez ama iyyyy o nasio bi koku... hemen uzayınca kestim ucundan boya akinca da kınaya devam. Kinam benim mis gibi valla...
1,512,282 soru
24,667,091 cevap
367,048 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın