Su böreği yaptım ama çok kalın oldu kızlar kötü mü olur ya fırına koydum bi taneside dağıldı boşa gitti küçük tepsiye aldım ilk defa yaptım canım istedi eşim dalga geçcek akşam benle ya of yanına ne yapayım bide kızlar aklımda çayla yemek vardı ama biri gidince az oldu şimdi ne yapabilirim başka
Sofraya oturmadan anlaşma yap ben sana börek yapmak için saatlerce uğraştım emek var burda kötü de olsa yorum yapma de ben öyle diyorum
1,512,328 soru
24,667,819 cevap
367,084 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın