0 oy
222 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde tarafından

Su böreği yaptım ama çok kalın oldu kızlar kötü mü olur ya fırına koydum bi taneside dağıldı boşa gitti küçük tepsiye aldım ilk defa yaptım canım istedi eşim dalga geçcek akşam benle ya of :D yanına ne yapayım bide kızlar aklımda çayla yemek vardı ama biri gidince az oldu şimdi ne yapabilirim başka 

4 Cevaplar

0 oy
(6,113 puan) tarafından
Haha bende pizza yaptim 2 gun once hamuru pismemis iyimi ahahahahah sucuklu yumurta yapip yedik iftar vakti
tarafından
Tüh ya bide nasıl güzel oldu açarken var ya incecik görünüyordu suya bi attım makarna gibi oldu :D
-Reklam-
0 oy
tarafından
Canım öyle açacaktın ki elini koyunca arkadan net elin görünecekti incecik oasi lazımdı 

Bisey olmaz kalın da olsa yenir 
tarafından
Kız sofra bezine koydum görünüyodu arkasından deseni çok güzel incecikti ama suya koyunca makarna gibi oldu
0 oy
(8,302 puan) tarafından
Cok ince acman lazim artik acemilik oyle yiyin onune corba salata filan yap doyurur 
tarafından
Oklavamda küçüktü ya keşke bezleri küçük tutsaydım yinede ince olmuştu ama suya koyunca kalınlaştı yenir dimi yinede yazık günah
(8,302 puan) tarafından
Yenir canim nolucak yuksek derecede pisirme harlayip ici hamur kalmasin
0 oy
tarafından

Sofraya oturmadan anlaşma yap ben sana börek yapmak için saatlerce uğraştım emek var burda kötü de olsa yorum yapma de ben öyle diyorum :D

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 567 göst.
0 oy
0 cevap 136 göst.
0 oy
1 cevap 166 göst.
28 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Mevah (2,603 puan) tarafından soruldu
+1 oy
8 cevap 363 göst.

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...