0 oy
163 göst.
Diğer kategorisinde (60 puan) tarafından
Bnde orda doğum yapmak istiyorum nasıl acaba doktorları ayrı oda oluyormu 

1 cevap

0 oy
(1,766 puan) tarafından
Beylikdüzü'nde ayrı oda ? Bacım çam ve sakura ya git orda kendi odanda doğuruyorsun 
(60 puan) tarafından
Orası baya uzak bana yani doğum ypcam odada iki kişimi oluyor tek kişimi
(1,766 puan) tarafından
Bana da baya uzaktı taksi tutup gittik herkes kendi odasında doğum yapıyor odaları tek kişilikte var çift kişilik te , ben çift kişilik te kalmıştım eltim kışın doğum yaptı onun tekmiş
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 231 göst.
22 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Irmaknehir (130 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 164 göst.
27 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Sesenn (43 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 141 göst.
28 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Canan5672 (227 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 130 göst.
28 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Canan5672 (227 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,301 soru

24,667,413 cevap

367,065 kullanıcı

...