1 ay önce kimyasal gebelik yaşamıştım bide benimle aynı haftalarda olan 2 arkadaşımında bebekleri ölmüş karınlarında birini bugün öğrendim çok etkilendim çok üzüldüm zaten kontrole gidecektim randevum vardı hamdolsun herşeyi iyiymiş kalp atışını da duyduk. Ebrarda kardeşi olacağını anlamaya çalışıyor
Sağlıkla kucağına al inşallah
1,512,245 soru
24,666,743 cevap
367,040 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın