0 oy
220 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar regl olucam ağrılarım var ezan okununca namazımı kilmalimiyim yoksa bekleyeyim mi sizce.

Birde gün içinde REGL olunca orucu açmalimiyiz ben akşam ezana yakın olunca açmam ama ben çok kötü geçiyorum ilaç içmeden ölüyorum siz açıyormusnx

3 Cevaplar

+2 oy
(1,779 puan) tarafından
Regl olana kadar namazını da orucunu da tutmak zorundasın leke değdiyi zaman namaz da kılamazsın oruç da tutamazsın. Ve iftara 1 dk kala regl olmuşsan o gün tuttuğun oruç bozuluyor kendiliğinden 
(4,047 puan) tarafından
Aynen katılıyorum+
tarafından
Neyse benim yapacagim yorumu yazmışsın kiaazz hiç yorumlayım :) +
(1,779 puan) tarafından
Yorulma canım :-)))
-Reklam-
0 oy
(14,277 puan) tarafından
Leke gibi bişi yoksa kıl tabi namazını 

Regl olunca da bozmak lazım orucu zaten bozuluyor 
0 oy
(6,675 puan) tarafından
Lekelenme yoksa tabiki kil

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 149 göst.
19 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Yazar gecerim - BANU (14,708 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 674 göst.
19 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Yazar gecerim - BANU (14,708 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 341 göst.
4 Şubat 2026 Diğer kategorisinde yigitmira (197 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 189 göst.
22 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Almilayla (1,851 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,603 soru

24,671,228 cevap

367,273 kullanıcı

...