0 oy
472 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Eşim sınırlı biridir. Ondan korkuyorum. Esimin abisi   benim 3 bilezigimi 100 milyar parasıni aldı . eşimi hep yarıyılda bıraktı. Yine sabah aynı şeyi yaptı abisiyle hal etsin mi yoksa yazayım mi ?

6 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Bileziklerimi takmak istiyorum diye yaz ona kendisi gerisini ne yaparsa yapsın 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Abisiyle halletsin bence. Eşine bileziklerini artık istediğini söyleyebilirsin. Neden verdiniz ki giden gelmez 
0 oy
(187,414 puan) tarafından
esinden korkman iyi bisi degil sen neden verdin takilarini
0 oy
(8,302 puan) tarafından
Oo gelmez o geri de bi yokla eşini bilezikler yalan oldu heralde diye
0 oy
(1,784 puan) tarafından
Hakkını aramayamı korkuyorsun? Ne zaman vericem dedi ne zamandan beri vermiyor? Az para değil nadıl verir yaa senin gönlün olmadan? Sana sormaları lazımdı.Tamam dediysende bi tarih belirlemeliydiniz.Yuva yıkar bu borç ödenmezse sessiz kalma yinede az para değil ya
0 oy
tarafından
Önce eşinle konuş birde korku oln evlilik nasıl olur ki bunu da konuşmayı dene

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 365 göst.
0 oy
7 cevap 374 göst.
+2 oy
5 cevap 406 göst.
6 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 377 göst.

Kategoriler


1,512,148 soru

24,665,528 cevap

366,953 kullanıcı

...