Gece gece hiç gülesim yoktu
Eşşek sıpası şu saat olmus uyanık . Beşikten bağırıyo anne gel uykumu kaçırdım uykumu diyooo canım kuzum yaa :))) şebelek yemin ederim bu cocuk bazen öyle laflar ediyoki şaşıp kalıyorum :)))
Aynen benide kizim şaşırtmayı başarıyor duyuyorlar bı yerlerden farklı kelimeler sonra yeri gelince çok güzel kullanıyorlar iyki varlar
1,512,234 soru
24,666,665 cevap
367,030 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın