Çok hüzünlendim yine çok .
Anamı ozledim
2 sene oldu görmedim
Her gece inşallah ben görmeden başına bi iş gelmez bişi olmaz diye dua ediyorum
Görmek ck istiyorum kısmetse yaza
Aramız uzak doğum yaptım gidemedim oda köyde tek gelemiyor ele işte
Galiba en iyisi uyumak
1,512,568 soru
24,670,927 cevap
367,255 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın