ben 2.5 yaşında bıraktırmıştım. memede uyuyordu üstelik. konuştum, artık büyüdün meme yok dedim. anlattım. tamam dedi. ilk 2 gece saatlerce uyuyamadı, eziyet çekti. üçüncü gece biraz ağladı. ama bir hafta geçmeden bıraktı.
gün içerisinde meme istediğinde de dikkatini başka şeylere çekiyordum. memede süt bitti diyordum. marketten süt alıp koyalım dedi hatta. zamanla baktı ki ciddiyim, kararlıyım; umudunu kesti o da.
kararlı durmanız ve ağladı üzüldü diye bu kararlılığı bozmamanız önemli.
1,512,560 soru
24,670,825 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın