0 oy
200 göst.
Diğer kategorisinde (2,109 puan) tarafından
Sezeryan olalı 8 gün oldu dün duş aldım akşam sezeryan yerim ağrıyor sızlıyordu üşütmüş olabilir miyim yoksa olması gayet normal mi gerildiği için mi oluyor? 

1 cevap

0 oy
tarafından
Geçmiş olsun. Gayet normal.  7ay oldu sezaryen olalı hala bazen sızlar. Batma ve kasik ağrıları oluyor.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 207 göst.
0 oy
2 cevap 254 göst.
29 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde muallime.hanim (300 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 231 göst.
26 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Bebeklerinin annesi (75 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 246 göst.
18 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,649 soru

24,671,805 cevap

367,294 kullanıcı

...