+2 oy
608 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (92 puan) tarafından
Kızlar domatesin kg bilmem kaç lira hergün değişiyor bu sene kasası ne kadar olur acaba nasıl salça yapıcaz bakalım inşallah annem dikerde almaya gerek kalmaz markette satılanı hiç sevmiyorum ki hayırlısı olsun bakalım 

11 Cevaplar

0 oy
tarafından
Pazardan geldim 25 TL kilosu
(92 puan) tarafından
Mevsimi değil diye eşim almaz Biber dolamsj yapıcaksam 2 tane alır okadar
-Reklam-
0 oy
(3,571 puan) tarafından
Yazın düşer canım inş Allahım büyük
(92 puan) tarafından
İnşallah herşey çok zor
0 oy
(8,928 puan) tarafından
Babam köye ekiyo Allahtan annem her sene 50 kavanoz bana 50 kavanoz kendine yapıyor 
0 oy
tarafından
Domates rusyaya satılıyordu savaş çıktığından beri elerinde kaldı aslında uygundan satıp  çürümeden bitirmeleri lazımdı ama bizim milletimiz paragöz olmuş
(92 puan) tarafından
Her insan bir olmaz ama kul hakkına giriyor hepsi
tarafından
Evet cnm öyle ben almıyorum kıştan beri..elbet düşecektir bela okumakla düzelmiyor
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Kışlık konserve yapsak gene iyi

0 oy
(49,836 puan) tarafından
Bende dusunuyom bazen menemen değilde ezme yapicam bu fiyatlarla nasıl olcak bilmiyorum
0 oy
(6,808 puan) tarafından
Kayınpeder ekiyor normalde biz her sene ordan yapıyoruz bu sene son kez ekliyorum dedi oda. Artık tarla işlerini bırakacam getirisi yok diyor.. Çiftçilerden 1 2 TLye alınan domates pazara 20 TLye nasıl geliyor aklım almıyor. 
0 oy
(1,033 puan) tarafından
Annmler ekio canim  onlar verir bna
0 oy
(7,011 puan) tarafından
Neden bu mevsimde domates alirsiniz ki, yazdan dolaba kavanoza koydum hic almadim daha
0 oy
(187,446 puan) tarafından
daha yaz gelmedi ucuzlar belku
0 oy
tarafından
Mecbur yapmak lazım ya domates pahalı olursa marketteki de pahalı olacak katkılı koruyuculu 

İlgili sorular

0 oy
26 cevap 843 göst.
25 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Elmali turtam (239 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,632 soru

24,671,477 cevap

367,283 kullanıcı

...