0 oy
262 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (60 puan) tarafından
6 aylık kızım var yaklaşık 2. Ay önce spiral takıldı. Bazen kayma olabiliyor deniliyor. Adetim 3 gün gecikti . Bu spiral takılınca düzensizlik yapıyor mu? Bebeğim 2 aylıkken adet görmeye başladım.

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bazen spiraldende gecikme olabiliyor
(60 puan) tarafından
İnşallah öyledir teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(248 puan) tarafından
Bana da olmuştu hatta acaba hamile miyim diye korkmustum
0 oy
(7,369 puan) tarafından
Spiral düzensizlik yapıyor canım 
0 oy
(307 puan) tarafından
Emziriyosan gecikme olabilir benim bebegim 15 aylık , 2 aydır adet olmadım şimdi oldum 7-8 olucak hala devam ediyo ilk defa bukjadar uzun 
(6,378 puan) tarafından
Emziriyorum benimde adetim 6 gün geçti geçen ayda 7 gün geçmişti agri cok az var sence adet olur muyum?
(307 puan) tarafından
Olursun canım
(60 puan) tarafından
İnsan şüpheleniyor ister istemez hamile miyim diye

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 148 göst.
17 Haziran 2026 Diğer kategorisinde kubra38 (189 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 495 göst.
23 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Herzamanhaklibiri (4,372 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 244 göst.

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,193 cevap

367,380 kullanıcı

...