Bugun elhamdulillah daha iyiyim hava isindi carsiya gitmeden bir kahve iceyim dedim sizler napiyosnz
Iyi cesaret valla bu havada nasıl çarşıya çikacan afiyet olsun
Yaz geldi gayet guzel afıyet olsun
1,512,262 soru
24,666,915 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın