0 oy
169 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (299 puan) tarafından

Kızlar gece 11 gibi karnım ağrımaya başlamıştı Bi ara sancım oldu gibi oldu. Sonra uyudum şimdi uyandım hala karnım ağrıyor kusacak gibiyim hani ishal olursunuz karnınız ağrır ya öyle tehlikeli midir sizce bebek hareketleri var toplanıyor Bi yerde 31 haftalığım daha

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Gaz olabilir ama geçmezse hastaneye git sancıda olabilir. 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bence hastahaneye gitmelisin normal değil 
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Doğum belirtisi.gibi. Acile git bi

0 oy
(1,391 puan) tarafından
Burda oyalanma acile git hemen

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 268 göst.
0 oy
4 cevap 293 göst.
0 oy
2 cevap 260 göst.

Kategoriler


1,512,470 soru

24,669,532 cevap

367,182 kullanıcı

...