zlar 40 çıktık tan sonra birdaha âdet olamadım bundan 1.5 hafta önce aynı bu şekilde gelmişti test yaptım iki kere negatif çıktı sizce neden böyle oluyor âdet olacağım zaman belim çok ağrıyor ve şuan da çok ağrıyor
1,512,672 soru
24,672,132 cevap
367,315 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın