0 oy
385 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar eşimle korunmasız iliski yaşıyoruz 20 gün oluyor ve 8 gündür adet olmuyorum test yaptım negatif tek çizgi sizce neden adetim gecikti her ay düzenli olurdum hamilelik düşünüyoruz 

3 Cevaplar

0 oy
(5,448 puan) tarafından
 Ya hamilesindir ya gecikme yaşıyorsundur.  20 gün geçmişse kan verebilirsin. Daha net cevap alırsın 
tarafından
Adetim 8 gün geçiyor
-Reklam-
0 oy
(2,141 puan) tarafından
Kanda daha çok belli olur cnm
tarafından
Bir kaç gün daha beklemeli miyim sizce bence olsaydı testte cikardi diye düşünüyorum
0 oy
(1,169 puan) tarafından
Erken test alsaydın keşke canım o daha net çıkarıyor
tarafından
Bi hafta daha bekleyeyim olmazsa kan tahlili yaparım

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,052 göst.
0 oy
1 cevap 399 göst.
6 Ekim 2021 Aile & Aşk kategorisinde ceylan_38 (43 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 684 göst.
21 Nisan 2021 Aile & Aşk kategorisinde Anneyimben1 (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 194 göst.
19 Mayıs 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde Cansuokay (62 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,397 soru

24,668,585 cevap

367,132 kullanıcı

...