Devlet hastanesinde normal doğum yaptım çok şükür çok güzel bir doğumum oldu yine olsa yine orda olurum canım özele o kadar para verdim ilk bebeğimi kaybettim
1,512,357 soru
24,668,168 cevap
367,111 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın