Valla kırılan aileler oluyi çok da haklılar.
Ben de kaçtım,
Fakat ailem 1 lira almadı.
Ne alaka yani hem para al
Hem de görüşme
Bence görüşme..
Kusura bakma ama ailen fırsatçılık etmiş resmen.
Kafan rahat görüşme bencede
1,512,559 soru
24,670,822 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın