Ölçeği bilmiyorum gecen sefer aldığım küçüktü bu sefer büyük aldım büyük daha iyi oldu resim de böyle
Pembesinden aldık geçen gün biz de dışarıdayken üzerini falan ıslatmasın diye çok güzel
1,512,676 soru
24,672,187 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın