0 oy
230 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (23 puan) tarafından
Kizim 18 aylik bilmiyorum oncede mi boyleyi ama bingildagin önü biraz sis gibi geldi ama bingildak degil bingildagj  normal az bisey var kapanmasi  

2 Cevaplar

0 oy
(6,492 puan) tarafından
Benim oğlan 2 yaşında kapandı  
(23 puan) tarafından
Yok bingildagi normal zaten biraz one dogru elimi gezdirince alınının ustu
(6,492 puan) tarafından
Doktora götür belki  de normaldir
-Reklam-
0 oy
(187,419 puan) tarafından
dr gordumu belki sana oyle geliyodur
(23 puan) tarafından
Valla gecen asi olduk bingildagina bakti norml dedi kaynanm bakiyor normal diyor anlatabilidim mi neresi oldugunu

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 476 göst.
0 oy
0 cevap 103 göst.
4 Haziran 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Aysesoysal (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 640 göst.
7 Ocak 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Oglumveben (3,526 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 585 göst.
23 Aralık 2023 Diğer kategorisinde kaavimsi (3,898 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,613 cevap

367,021 kullanıcı

...