0 oy
363 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (715 puan) tarafından
Dün gece post açmıştım görümcem bebeği 1 kere emzirdi sütüm yok diye kayanamda sürekli bebek ile ilgileniyor bana pek vermek istemiyor dedim ya bugün kaynanama dedim anne sen vermezsen ben nasil öğrenim dedim bı daha bebeği kucağına almadı görümcemde geldi direk ver emzireyim dedi bende hemşire izin vermiyor anne sütüne alışsın diyor dedim aramızda bağ olsun bebekle annenin diyor dedim surat yaptı bebeği kucağıma verdi al o zaman alışsın sana dedi yanlış mı yaptım bilmiyorum anneme dedim oda bana keşke kalp kirmasaydin dedi dün kalp kırılmasın diye sustum ama çok abarttilar sanki yada ben mi yanlış düşünüyorum 
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,072 göst.
20 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+3 oy
14 cevap 798 göst.
9 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Siyah.incii (1,990 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 274 göst.
26 Ağustos 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 227 göst.
18 Mart 2022 Diğer kategorisinde Cennet12 (1,297 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,802 soru

24,674,008 cevap

367,432 kullanıcı

...