Ayni ben 9 ay oldu geçmedi. Sürekli gezerdim, simdi surekli evdeyim kafami dışarı çıkarsam bebek hasta oluyor. Kendime vakit ayiramiyorum sevdigim seyleri yapamıyorum.pisman oluyorum herkesten nefret ediyorum. Aşırı yalnızım aşırı depresyona girdim galiba
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın