Kizlar kacinci haftadasiniz cinsiyetleri ney nasil agrilariniz varmi ben 39 hafta 5 gunluk oldum kizim gelmiyor ikinci gebeligim
37+4 haftalığız canım alt tarafta baskı oluyor onun dısında ağrı yok ama sabırsızlanıyorum 38 in ortalarında gelse ne güzel olur onun hayalini kuruyorum
Bizde 34+3 geçmiyor bgunlerrr daha coooh var sanki
37+2 son 19 gun
30 haftalık olduk artik cok zorliyo beni prenses
İlk gebelik 38 olduk erkek ama hiç bir belirti yok
1,512,559 soru
24,670,807 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın