3 gün ömrünüz kaldığını öğrenseydiniz Eşiniz ve çocuğunuz hariç kimle geçirmek isterdiniz bu 3 günü ??
Ben babamla geçirmek isterdim çünkü 4 yaşından beri babam hep başka illerde çalıştı sadece yılda 15 gün görürdüm babamı. onla baba kız olmaya hasretim açıkçası.
Inan hic kmseyle gecirmezdm ben kendimle kalip diger dunyaya kalmadan kendimle yüzlesirdim hem vedalarida hc sevmem
Başka kimse aklıma gelmedi
Eşim Annem babam kardeşlerim
1,512,718 soru
24,672,893 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın