Bizimkiler öyle demiyorda yıllarca çalıştın şimdi keyfini sür düyolarda ben ortada bi keyif göremiyorum çalışmak daha keyifliydi sanki çalış kuzum çalış ihtiyaç varsa çalış gençken yaptın yaptın sonra zor
1,512,701 soru
24,672,589 cevap
367,343 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın