Kızlar bu tuniğe bayıldım ama fiyatı çok pahalı geldi enazindan bana. Alamam zaten de içimde de kalcak. guzel değil dense belki soğurum 270 lira fiyatı siz olsanız alırmısiniz
İiiyyyyakk hiç beğenmedim
1,512,150 soru
24,665,552 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın