Bende bebiş harekelteti ile erken uyandım 7de nohut yemeği yaptım işe gidicem diye başka bi şey yapamadım ise geldim akşam da işten çıkınca pilav yapicam yanina salata ve tatlı eşim yemediği için onlardan muafım
Öğlen için mantı corbasi akşama da disardayiz esimle ben bu gün de belesciyim
1,512,562 soru
24,670,842 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın