Bergen filmini izlemeyen bir ben kaldım
Bende bende
Anasayfada senin sorunun altında Gülşen'in klibini izleyen var mi diye post vardı senin başlıkta izlemeyen bir ben kaldım olunca o posta cevap için açtın sandım canım istemsizce güldüm
Bergen güzel kadın nur içinde yatsın . Okadar zorluk çekti bu hayatta
1,512,700 soru
24,672,689 cevap
367,353 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın