0 oy
166 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde tarafından
10 kişilik böyle güzel bir tarif teşekkür ederim  şimdiden 

4 Cevaplar

0 oy
(187,462 puan) tarafından
valla ben sevmem askim.postu cikariyim yapan seven veriri
tarafından
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Nwfis yemek tariflerşnde var kuşum efsane oluyo dnee 
tarafından
Ama 10 kişilik yapacam
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Hiç yapamam ya.    
tarafından
Ben çok severim
0 oy
(469 puan) tarafından
Canım benim tarifim 2 kişilik eşimle kendim için yapıyorum çokta güzel oluyor 

2 yumurta 

4 yemek kaşığı şeker çok tatlı sevmiyorsan 3 de yapabilirsin 

80 Gr bitter çikolata yoksa bir çay bardağı damla çikolata 

Yarım çay bardağı un 

50 gram tereyağı 

Şeker ve yumurtayi beyaz olana kadar cirpiyorum içine unu koyuyorum tekrar cirpiyorum başka bir yerde tereyağını eritiyorum ama yanmayacak içine çikolatayı koyup eritiyorum . Daha sonra cirptigim yumurtalı harca döküyorum ama bı yandan karıştır dökerken sonra kaplara koyuyorum ikitane yuvarlak sütlaç comlegine koyuyorum ben sen fincanla yapacaksan bu 4 kişilik olur 10 dk 200 derecelik fırında pisecek

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 120 göst.
8 Temmuz 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Kadriyendc (639 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 308 göst.
8 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Mislimisli003 (6,378 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 228 göst.
28 Ocak 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde Mys-2boys2girls (9,296 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 320 göst.
7 Ekim 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Canlarm51. (304 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...