Kizlar bebeğim 13 gün sonra 6 aylık oluyor 1 numara kullanıyoruz mamayi elimde yarım paket kaldı iki paket de 2 numara var indirim var diye önce almıştım şimdi geçsem 2 numaraya sorun olur mu yoksa 13 gün yetecek kadar mama mi alsam 1 numara
1,512,718 soru
24,672,893 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın