7 bucuk ay önce sezaryan doğum yptm ama bazen karnımda Bi hareket li lik olyr hamile değilim kanda verdm cıkmadı cok şükür istmym daha ama neden böle ki ya
Içinde neşter falan kalmıştır takma kafana geçer canım
1,512,632 soru
24,671,477 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın