Kizlar bugun bebisimin kese görümüne gittim cook mutluyum sizinle paylasmak istedim cok guzel bir hiss cok guzel bir duyguu gercekten ANNE OLANLARIN VE ANNELERIMIZIN HAKKI ASLAA ODENMEZ
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın