0 oy
208 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Ya migros  sanal marketten alışveriş yaparken ispanakta alıyım dedim normalde kapalı sebzeler almam ama bebekten dolayı cikamadigim için verdim herneyse bugün yaptım böyle acı acı olmuş ya ıspanak hafif acimtrak olur ama bu böyle kokusu bile bı tuhaf zehirlenmeyelim bide kız yemeyelim dimi biz bu yemeği herşeyi geçtim 3 aylık bebeğim var ben zehirlenirsem ona kim bakar Allah korusun yemiyim 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Allah korusun canım yeme sen ne olur ne olmaz 
tarafından
Hülya naber balim
tarafından
Aynen canım kopekkklere dokucem
tarafından
En iyisi Gülcan ne olur ne olmaz canım aman dikkat et

Yıldızım bugün biraz daha iyiyim çok şükür kuzum Allah razı olsun sen nasıl oldun
-Reklam-
0 oy
(187,455 puan) tarafından
tarihine baktinmi baby ispanakmi donmusmu almistin bende siparislerde aliykm hic oyle bisi olmadi olsa derdi annemler
tarafından
Vallahi bakmadım kuzu ya zaten paketini açarken bı tuhaf koku yayıldı ama dedim belki paketli olduğu içindir ama ıiihh yani acı olmuş yemek
(187,455 puan) tarafından
yeme kiz bozukdur dok
0 oy
tarafından
Ye tabiki nitrik asit salgilamis olabilir Allah korusun sütünden bebeğe geçerse bebek yoğun bakımlik bile olur Allah'ım korusun

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 173 göst.
2 Mart 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde Poyraz_Mira (1,801 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 373 göst.
20 Ocak 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde Pinarice (204 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 906 göst.
+1 oy
3 cevap 292 göst.

Kategoriler


1,512,700 soru

24,672,636 cevap

367,345 kullanıcı

...