Aileleri de çağırın bence. Sonuçta evlilik yıl dönümü değil ki baş başa kutlansin. Kaynanani aileni falan çağır. Iyi ki doğurdun kaynana de
1,512,417 soru
24,668,827 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın