Aileleri de çağırın bence. Sonuçta evlilik yıl dönümü değil ki baş başa kutlansin. Kaynanani aileni falan çağır. Iyi ki doğurdun kaynana de
1,512,451 soru
24,669,301 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın