Yaa keyfe bak hahaha yerim ben onu maşallah canım bende uzanıyorum kalkıp bir kahve yapmam lazım
maşallah bebişe
bebek uyutmaca ☺️☺️
En tatlı anligi sende var bence çok tatlı
Bende ayran içiyordum
1,512,328 soru
24,667,832 cevap
367,085 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın