Evimize gelmesinin 2. Günu falan.. Nasıl da şapşikmiş hoş hala da öyle ama
Yaaa bal MasAllah
Oy maşallah sana Rabbım analı babalı büyütsün canm. Kurbiiiikkk seni yaaa bu kurbağali takım benim oğlan da da vardı çok yakışıyor dimi
1,512,784 soru
24,673,843 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın