Ohh ne guzel rahatlik mi batio kiz masallah de ablamin bi kizi ooldu 2 ayina gircek cocuk hem gazli hemde uykusuz uymuuo sabahin 6 sina yatmayan bi bebek yaa ne mutlu sna
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın