Kadınlar gününe ala ala kek almş bildiğin kücük kek ya odun ya odun
Daha ne istiyorsun kız önemli olan düşünmesi
Sen de üstüne mum dik paylaşın yiyin
Benimki de aynn kız☺️☺️odun abunu almış Diyo ise gidmeseydim çiçek alirdimmm şaka gibi8:))
Benimkide 5 kilo toz şeker almis bu niye aldin dedim hem kadınlar günün kutlu olsun demek icin dio snra da dioki yedek dursun diye aldim dio
Benim koca kadar odun yoktur
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın