0 oy
210 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Arkadaslar hamileyim asiri nefesim daraliyo ve belim agriyor anlamiyorum bu kadar nefes darligida neyin nesi yasayan varmi bu djrumu yarin randevum var yarinda doktoruma soyleyecegim insallah

2 Cevaplar

0 oy
(555 puan) tarafından
Ben gebeyken yaşamıştım. Ama benimki alerjiden kaynakliydi. Bide bebeğimin ayağı kaburgamın altında durduğu için cok çektim nefes darlığı ben 
-Reklam-
0 oy
(5,740 puan) tarafından
Ben son haftalarda yaşadım ama işin garibi ilk haftalarda da yaşadım sanki nefes alamıyorum zorlanıyordum uyku tutmuyordu o yüzde ama normalmiş doktorum öyle söylemişti hamilelik zor doğurdum kurtuldum vallahi Allah yardımcınız olsun 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 178 göst.
2 Mart 2022 Diğer kategorisinde Ruya 6516 (142 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 278 göst.
11 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Cihangirnur (2,002 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 538 göst.
17 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Nidamsenam (895 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 201 göst.
4 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,243 kullanıcı

...