Napıyosunuz bacılar
Afiyet olsun. O kadar tembelim ki daha yataktayim
Afiyet olsun sana kuzu ❤️
Afiyet olsun selooo çay içiyorum ben )
Ancak ye iç o kurabiyeleri sen mi yaptın balım tarif istiyorum afiyet şifa olsun minik kuşuma banyo yaptırdım uyumasını bekliyorum uyusunda bende içeyim
Un kurabiyesi mi oooooo
Oğluma uygun bi dille pazarcıların kamyonuna binilmemesi gerektiğini anlatmaya çalışıyorum
Afiyet olaaaa
1,512,741 soru
24,673,108 cevap
367,376 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın