0 oy
443 göst.
Diğer kategorisinde (249 puan) tarafından

5 aya girince oldu nedir bu bilen var mi

image

4 Cevaplar

0 oy
(934 puan) tarafından
İlk kez gôrdm canm
-Reklam-
0 oy
(187,462 puan) tarafından
dogum lekesi falabmi acaba
0 oy
tarafından
Kiz bu doğumdan once ve sonra bende de oldu hala daha var niye var bilmiyorum
0 oy
(341 puan) tarafından
Benim kizim 22 aylik daha war o cizgi.

Bekarken bendede wardi 

Bende halen var 12 haftalik hamileyim. Normal  genetik  bence

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 409 göst.
0 oy
3 cevap 334 göst.
22 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Visalilal (122 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 553 göst.
0 oy
15 cevap 1,401 göst.

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,304 cevap

367,390 kullanıcı

...