0 oy
184 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Ürünüm kargoya verilmiş kızlar .nasıl yorum yapmalıyım ki tekrar kutu çıksın ilk kutu gelecek bana daha önce hiç yorum yapmadım yorum yapanlar nasıl yorum yapti tekrar kutu cikti:))

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Çok beğendim çok teşekkür ederim yazmıştım :D

tarafından
Bende yüksek yazdim canim gecen ay hemen cikti baktm ki cikmiyor baska hesqpla tekrar acarm
tarafından
Çıkar inşallah kuzum sen yine de profili hep yüksek yap ve bekle bana da kedi maması çıktı beee çok lazımdı yaa ☺
tarafından
İnşallah canım;))banada krem sampuan falan cikmis bakalm nasil geleck. aras kargo kac gunde getrir ki
tarafından
3 günde falan gelmişti bana canım ilki bu kedi maması da dün kargoya verilmiş diye mesaj geldi bakalım ne zaman gelecek çok Lazım yaa dört gözle bekliyorum ☺
tarafından
Ila kizz;))sokakdaki kedilere verirsin artk;)
-Reklam-
0 oy
(187,461 puan) tarafından
kullan gelenleri icinden geceni yaZ
tarafından
Yok zaten oyle yapacagm da yinede sormak istedim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 147 göst.
+1 oy
5 cevap 420 göst.
11 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Asiiii (2,934 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 292 göst.
30 Ağustos 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Mrv37 (4,420 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 175 göst.
30 Mayıs 2025 Aile & Aşk kategorisinde Cancazmihram (3,571 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,716 soru

24,672,884 cevap

367,367 kullanıcı

...