Bayadır atmıyordum napıyorsunuz kızlarrrr
Yorgunum yorgunum vurgunum beeeen
Şarkıyı tam hatırlamıyorum da ☺️
Afiyet olsun canım minik kuşumun uyumasını bekliyorum bende kaç gündür içmiyorum
Ahanda kar yağdı yine canım birazdan da kahvemle atarım inşallah minik kuşum uyusun da
Ben daha kahvaltı yapıyorum kız ne kahvesi
yettim yettim ama sin firtla : D
1,512,234 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın