0 oy
117 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kizlar uyku tulumu kullanıyorum odanın ısısı 23 24 derece bebeğimin üzerinde 1 tog uyku tulumu var e bebekten aldim altına sadece zıbın giydiriyorum üzerini ötmüyorum sabah uyandigimda baktim ensesi buz gibiydi üşüyor müdür 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Canım ben 1.5 tog aldım oda ısısı aynı içlerine 1 kat ince içlik gidiriyorum.  İkisi de öksürüyordu geçti üşüyor olabilir 
tarafından
İnce bir gecelik giydirip deneyeyim
-Reklam-
0 oy
(7,767 puan) tarafından
İman tahtası ve kürek kemiklerinin orası soğukta üsüyordur terleyip soğudu için soğuk olabilir elinde nem hissettin mi ensesine bakınca 
tarafından
Yok hayır kuruydu
(7,767 puan) tarafından
O zaman ya bir buçuk tog a geçiş yap yada uyku tulumunun içinden bir kat ince pijama giydir
0 oy
tarafından
Ya çok ince o. Benimkiler 1.7 tog. Onun içine pijama takımı giydirip yatırıyorum. Seninki usuyordur ince çünkü

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 231 göst.
0 oy
8 cevap 302 göst.
22 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Sevgim esmer (86 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 382 göst.
8 Aralık 2022 Diğer kategorisinde ZelihaAytac (1,319 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 287 göst.
12 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Serennn (1,705 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...