Valla bacım çok abartıyor lar ben şok oluyorum okurken ciddiye bile almiyorum bukadar kötü insanların içinde eşleri keriz herhalde...
Ama asko bazilarida gercektende pek insan dişi varlıklar yaaa
1,512,152 soru
24,665,629 cevap
366,960 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın